• Turkey league player overalls problem!!!

besiktasfans
    • Public Status: Under Review Files Uploaded: None

Hello, first of all, I have great respect for your work and work. As a cliché, I've been playing your game since about FM 09 - 10 - 11. I would like to request some information from you, understand the operation and make a complaint.

After what brainstorming do you determine the player characteristics according to what and whom? Do 1-2 people determine it according to their own mind or are they subject to approval, control and statistics?
    Why can't the newly transferred players, the team responsible be updated? If X player scored 14 goals in 15 matches and transferred, why does his profile have to stay the same? Do you think you have adequately audited your representatives in Turkey?

I will give an example of some of your Turkey team responsibles on Twitter, especially Fenerbahçe, Beşiktaş, Galatasaray.

Galatasaray manager made an unfortunate comment such as "I did the team very well last year, so I balanced it this year". He has never been interested in the youth players of the Galatasaray team.

Fenerbahce manager, on the other hand, determined the feature according to the comments made by several commentators. Attached is the screen recording. İrfan Can Kahveci made his football player much and much more than his worth. The player's game is actually clear. Me and many of my friends are uncomfortable with these issues. He made the football player Arda Güler much better than he was and affected the balances. This is true for most players. It is essential not to make a football player profile according to perceptions.

We would like to help change this structure, if necessary, for the good and universality of this game.

Besiktas manager, on the other hand, said that he worked with statisticians and got help from many people. Isn't that what's supposed to happen?

Football Manager is perhaps the only game that many people love in their lives. As a consumer, we cannot bear the loss of enjoyment from the game due to these and such mistakes made by a few people.

I'll leave a few sample profiles and tweets attached.

I want to be informed and understood.

Adsızsssss.png

Gs.png

pw6ny7ic.jpg

Ffh9zR7X0AET0DK.jpeg

FfiFmNZXwAsZP7w.jpeg

User Feedback

Recommended Comments

8 dakika önce, besiktasfans said:

sen de mi @perpetua gibi cımbızcısın?

Beni ilgilendiren durum bu cümleydi bu yüzden ben de bu soruyu sormak istedim. Neye göre ergen olduğumuz kanısına vardın merak ettim açıkcası.

44 dakika önce, perpetua said:

Farkindayim.

Rastgele. :)

Sayfalarca yazı yazdım sana. Geçiştirmekle yetindin. Turksportal forumunda yarattığınız fanatizmi oyunun kılcal damarlarına taşımanızın peşini bırakmayacağım. Birçok insan mesaj attı senle ilgili ve geçmişine dair. ''Derdim'' dediğim hala oyunun düzelmesi ve iyi olması. Peşini bırakmayıp, başaracağım. Bu yazı da burada duracak, sana hatırlatacağım. Çiftliğinde ve kurduğun liyakatsiz ekiple sana rastgele. 

1 hour ago, besiktasfans said:

Sayfalarca yazı yazdım sana. Geçiştirmekle yetindin. Turksportal forumunda yarattığınız fanatizmi oyunun kılcal damarlarına taşımanızın peşini bırakmayacağım. Birçok insan mesaj attı senle ilgili ve geçmişine dair. ''Derdim'' dediğim hala oyunun düzelmesi ve iyi olması. Peşini bırakmayıp, başaracağım. Bu yazı da burada duracak, sana hatırlatacağım. Çiftliğinde ve kurduğun liyakatsiz ekiple sana rastgele. 

Idealist arkadaslar gormek guzel.
    Bu arastirma organizasyonunu yapabilecek birilerinin cikmasi ve bu isi elimden almasini isterim.
    Ancak bunun yolu arastirma sorumlulari veya arastirma ekibine eksik bilgi ile saldirmak degil.  

Gerektiginde kulupler yasasini okuyacak, gerektiginde vergi kanununu okuyacak, FFP'nin ne oldugunu detaylariyla ogrenecek, TFF'nin cikarttigi lig statulerini ve kurallarini sadece bu sezon degil ilerleyen sezonlar icin de olabildigince az sorun cikartacak sekilde yansitmak icin kafa patlatacak, mali tablo okumayi bilen, Ingilizceyi anadili gibi konusabilen ve yazabilen, ve FM arastirmasina gerekli zamani ayirabilecek birisini buldugum gun ben bu isi gonul rahatligi ile birakir ve sadece kendi isime odaklanirim.

Yapilan elestirileri okumamin, ust perdeden yorum yazanlari cevaplarimla zorlamamin nedeni de bu.
    Acaba birisi cikip konuya hakimiyeti ile kendisini gosterir mi umidiyle her yil bu tur yazismalari yapiyorum.
    Senin yaptigin gibi tehdit ederek degil, bilgisiyle ve konuya hakimiyetiyle bu isi yurutebilecegini gosterecek birisini veya birilerini bulmayi umit ediyorum.

İlk paragrafımda yazdığım gibi, yaptığın işe çok büyük saygı duyuyorum. Kolay değildir, anlayabiliyorum. Bilgi ile başladım yazılara zaten. 

Her neyse, günün birinde çalışmak istersen, yardımcı olabileceğim, zaman ayırabileceğim bir konu olursa, tanışmak istersen, geribildirim almak istersen bana ulaşman zor olmamalı. 

Kolay gelsin. Umarım bu oyun daha iyi ve gerçekçi olur. 

23 saat önce, besiktasfans said:

konu dışına çıkmak istemiyorum. benim derdim başka.

buyrun hep birlikte çıkalım. işinize gelmedikçe insanlara hakaret ederek hiç bir şey elde edemezsiniz. 

13 saat önce, yunusgs said:

buyrun hep birlikte çıkalım. işinize gelmedikçe insanlara hakaret ederek hiç bir şey elde edemezsiniz. 

hakaret nerede? sen köy ağası mısın?