Jump to content

Loan Player Bug


Recommended Posts

Em Português:

Fiz uma proposta por empréstimo ao barcelona por pedri onde eu adicionei uma clausula de opção de compra futura no valor de 2,5M euros, oferecendo 1M euros mensais se ele jogar, 14,5M euros mensais se ele não jogar e 100% de seu salário. Assim que ele entrou por empréstimo no meu clube, acionei a cláusula de opção de compra no valor de 2,5M e o barcelona aceitou. Poucos dias depois ele ja integrava o meu time como jogador comprado em definitivo, tendo me custado somente 3,5M + 100% salario (naquele mês). Este jogador tinha uma rescisão avaliada acima de 100M euros e me custou 3,5M. Fiz este mesmo teste com vários outros jogadores e funcionou com todos eles.

In English: (with google translator)

 I made a loan proposal to barcelona by pedri where I added a future call option clause in the amount of 2.5 million euros, offering 1 million euros monthly if he plays, 14.5 million euros monthly if he plays and 100% of your salary. As soon as he got on loan at my club, activate the call option clause in the amount of 2.5M and barcelona accepted. A few days later he was already part of my time as a player bought outright, having cost me only 3.5M + 100% salary (in that month). This player had a termination valued above 100M euros and cost me 3.5M. I did this same test with several other players and it worked for all of them.

Link to post
Share on other sites

  • XaW locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...